Змінили номер телефону?
Що робити, якщо у Вас відбулася зміна або втрата номеру телефону, який був зареєстрований у підписаній декларації про вибір лікаря?
Вам необхідно звернутися до обраного Вами сімейного лікаря для написання Заяви на зміну даних про метод автентифікації пацієнта (номер телефону).
При собі потрібно мати:
1. паспорт;
2. код ІПН;
3. власний мобільний телефон (з новим номером телефону);
4. копію документів, що посвідчують законного представника – у разі якщо заявник законний представник пацієнта (для дітей – свідоцтво про народження);
Слід зазначити, якщо не виконати всі ці заходи, декларація про вибір лікаря буде анульована зі сторони Національної служби здоров’я. Також буде неможливо отримати ліки згідно програми «Доступні ліки», так як номер та код рецепту для аптеки буде надходити на номер телефону, до якого у Вас не буде доступу.
Потурбуйтеся про своєчасність оформлення зміни номеру телефону.
Бажаємо Вам здоров’я.
Адміністрація КП КНП Тетіївського ЦПМСД